Saturday, November 27, 2010

KeKaSiH DuNiA aKhIrATKU


ABAH DAN MA
Salam satu malaysia..ermm.....bercakap tentang kekasih..tentu semua orang ingat kekasih itu teman hidup kita kan...aku mempunyai kekasih yang amat aku sayangi,cintai..aku amat memerlukan diorang dalam hidup ku..terutamanya abah dan ma...kasih sayang aku terhadap diorang tak akan penah hilang...diorang amat bermakna dalam hidupku..abah...walaupun abah nampak macam selamber tapi aku amat memahami perangainya...abah cukup sempurna dalam mendidik anak-anaknya tak kira dalam ape pun hal yang berkaitan terutamanya
agama..abah aku ni simple je orangnya..dia merupakan seorang anggota bomba..aku penah juga ingin mengikut jejak nya untuk menjadi pegawai bomba..abah aku ni tegas orangnya..tpi hatinya cukup mulia...walaupun abah dalam keadaan ada masalah,tapi dia tak penah tunjuk muka yg bermasalah..abh sentiasa senyum..walaupun dia ada masalah...selain abah...ma juga merupakan kekasih dunia akhirat ku..ma aku memang rapat sangat-sangat dengan aku..yang paling best soal makanan..hihih..terutamanya masakan ayam masak merah..waahhhhh..memang bez la...masakan ibu sendiri kan..memang tak de lawannya...tapi sekarang aku berada jauh dari family..aku rindu sangat-sangat kt family ku..ayam masak merah masakan ibu ku...sedap sangat-sangat...ma aku sensitif sikit orangnya..biasa la..orang perempuan..heheh..tapi..kasih sayang yang diorang bagi kat aku aku tidak dapat nak balas...yang aku akan usaha belajar betul-betul untuk dapatkan segulung IJAZAH..bila dah dapat kerja tetap gaji pun boleh tahan..aku nk bawak abah dgn ma pergi buat haji..itu yang aku impikan...mintak-mintak impian aku ni menjadi kenyataan pada masa akan datang...abah...ma...adi amat menyayagi..mencintai abahma....ampunkan jika adi pernah melukakan hati ma dan abah..adi akan berusaha menjadi orang yang berguna pada semua orang dan menjadi seorang orang yang soleh..amin....i love u abah...ma!!!!!

No comments:

Post a Comment